Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kastet bort bruksanvisningen.

Hvordan er nå dette? Jeg begynte å teste mandag. Kun kontrollstreken mandag og tirsdag. Onsdag svak teststrek, torsdag sterkere teststrek. I dag svakere teststrek igjen. Når har jeg da eggløsning? Og når er beste tidspunktet for samleie?

Vi hadde samleie lørdag, søndag, mandag og onsdag. Kan vi ta en pause eller må vi fortsatt stå på resten av uken? Hadde ikke trodd vi skulle bli leie av sex, men det er vi altså. Mannen sier han føler seg som et avlsdyr, og jeg kan vel ikke benekte at mine stadige initiativ de siste dager er mer resultat av babysyke enn av sexlyst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. teststreken blir sterkere rett før eggløsning og svakere etter eggløsning (du finner også bruksanvisning på billigetester.no) du hadde sterkere teststrek torsdag skriver du - i dag da eller? Jeg innbiller meg at hvis du har sex minst annenhver dag frem til teststreken er svakere igjen så bør det klaffe på eggløsning. Må si jeg kjenner meg veldig igjen i sånn dere har det hjemme. Jeg vil vel ha mest sex for å bli gravid, mens samboer ønsker sex når han har lyst så han føler seg nok litt "brukt" ja... Jeg hadde antakeligvis EL i går. Og vi hadde sex tirsdag og i dag torsdag, så vi får håpe det klaffer for osss begge da;)

Skrevet

Takk for svar begge to:)

Jeg ble gravid på pp1 første gang. Nå er jeg i pp2 og allerede stresset. Har ikke tolmodighet til dette:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...