Gå til innhold

Ting ble ikke sånn som jeg hadde håpet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da endte min rugeperiode med innleggelse på sykehus idag..

Er på rugedag 13 og våknet til kraftige smerter og blødning. Det var mistanker om hyperstimulering, og mulig veske i buken. Fikk lov å reise hjem i natt, men må tilbake for innvendig ultra i morgen..

De kunne ikke se noe på utvendig ultralyd, så der er nok ikke noen av mine to som har klort seg fast heller..

Så nå skal vi ta en pause, har hatt 2 forsøk uten at vi har fått noen egg på frys. Så jeg kjenner det er nok hormoner på ei stund. Vi har i sttede tenkt å ta kontakt med homopaten her i byen og få litt råd og hjelp. Rett og slett prøve noe alternativt.

Så da sier jeg på gjensyn. Blir nok å følge med dere ei stund framover, men vil nok være mindre aktiv.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Klæm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette var leit å lese!

Sender deg mange gode tanker........

Ta godt vare på hverandre og på gjensyn!

Skrevet

Uff da Irbeka... dette var trist å lese.

Det ser nok ikke ut til at uke 38 var noen lykkeuke likevel. Men håper det kan hjelpe dere å ta kontakt med homopaten! Ingenting må være uprøvd!

Lykke til videre!

Skrevet

Det var leit å lese..ta dere en pause..å snakk med den homopaten..mirakler skjer de..varme tanker til dere..ta vare på hverandre..

Skrevet

Mange varme tanker fra meg også!

Og ta den tiden du trenger for å komme deg igjen. Prøv å gjøre noe kjekt sammen ( etterhvert )som får tankene litt bort fra alt det triste. Det gjorde vi, og er glad for det i dag. Det er viktig å ta vare på hverandre i en tid der en tenker masse på det å kunne bli gravide.Og alternativ behandling har hjulpet mange det også :o)

Klem og lykke til videre!

Skrevet

Så trist å lese:o(.

Føler veldig med deg, det er vondt å ikke lykkes.....

En pause kan gjøre underverker, og godt for en selv og forholdet å få et annet fokus enn IVF også.

Lykke til med prøving hos homeopaten, mange som har lyktes med alternativ behandling. Min tidligere sjef bla var igjennom hele IVF karusellen og lyktes ikke. Da hun tok alternativ behandling

( akupunktur, fotsoneterapi og en del mineraler og vitaminer) ble hun gravid ikke bare en gang men to ganger:o)!!

Og der hadde legen sagt at det fantes ingen mulighet overhode for at de ville lykkes på egenhånd...........Så ikke gi opp:o).

Lykke til videre!

Skrevet

Det var fryktelig leit!! Skjønner godt du tar en Time Out nå, det vil helt sikkert gjøre godt for både kropp og sjel. Jeg selv er for gammel til slike pauser desverre og må bare stå på til det evt går/ikke går.

Nyt livet utenfor "murene" en stund du :-)

Klem

Skrevet

Så trist å les at det sku bli sånn...

E kjempelei mæ på dine vegne. Håpa du finn andre ting å tenk på i tida fremover, og klar å samle krefter og mot til eventuelle seinere forsøk!!

Ønska dæ masse lykke til og tenk på dæ:)

Varme tanka og klem.

Skrevet

HEI ALLE DERE ENGLER DER UTE :)

Sitter her å gråter over alle gode trøsteord dere klarer å si midt i deres egen sorg, usikkerhet, nervøsitet og spenning.. For dere er jo alle midt oppi det her..

Har jeg kunnet gi dere en god klem så skulle dere ha fått en alle sammen :)

Så tusen tusen takk!

PS! Solbe: Jeg heier masse på deg, og blir å følge med på deg, så du må holde meg oppdatert... Krysser alt for deg!

Klem.

Skrevet

Uf, så trist dette var! Jeg har fulgt med litt og håpet at det skulle gå for deg nå!

Føler med deg!

Ta vare på hverandre i en tung stund slik som det også skrives v andre her, for det er utrolig viktig.

Tenker på deg!

Klem

Skrevet

HEI ALLE DERE ENGLER DER UTE :)

Sitter her å gråter over alle gode trøsteord dere klarer å si midt i deres egen sorg, usikkerhet, nervøsitet og spenning.. For dere er jo alle midt oppi det her..

Har jeg kunnet gi dere en god klem så skulle dere ha fått en alle sammen :)

Så tusen tusen takk!

PS! Solbe: Jeg heier masse på deg, og blir å følge med på deg, så du må holde meg oppdatert... Krysser alt for deg!

Klem

Skrevet

Neeeeeeeeeei, dette var trist! Hadde håpet så mye for deg denne gangen, Irbeka.

Skjønner godt at du vil ha en pause fra alt dette, det er en enorm påkjenning både fysisk og psykisk.

Jeg er ikke så happy jeg heller, sitter her i Tromsø, fikk beskjed på UL i går at jeg er en smule overstimulert. Skal tilbake på mandag for å se om det har roet seg litt, men belager meg på at forsøket blir avbrutt.

Jeg ønsker deg masse lykke til videre, Irbeka, tenker masse på deg, så håper vi at alle gode ting er tre!

En varm klem til deg

Skrevet

Huff så synd

Men et lite håp har du, man ser hverken på innvending UL og i allefall ikke på utvendig UL om noe har festet seg....

Og jeg har hørt rykter om at hyperstimmulering blir værre av graviditetshormoner..

Jeg håper du blir bedre snart og håper jo at en elelr begge av håpene har klort seg fast

Skrevet

Huffameg...høres ikke godt ut å være deg nå.

Sender over mange trøsteklemmer og god bedringklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...