Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 ...På alle kanaler, på alle programmer. Gi meg styrke! :S
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 BLir jo bare super nervøs. Sitter og regner på om vi tåler 15%rente lissom...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 jeg bare lurer på når den kommer jeg
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Synes det er spennende å følge med jeg, dette kan jo gå begge veier egentlig. Om nå renten skulle gå endel opp så vil den jo aldri bli liggende høyt lenge, men antagelig gå fort og langt ned etter kort tid slik som historien har vist oss før.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Når den kommer? Den er jo i gang:-D Jeg gleder meg stort over finanskrisen. Den enes død den andres brød. Har noe arvepenger jeg planlegger å investere i eiendom. Legger inn skambud der selger virker mest desperat.. Knegg knegg, det er alltids noen som tjenter på dårlige tider og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå