Gå til innhold

Blir dere påvirket av Best i Test ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg fikk veldig lyst til å pile til coop og ta en titt på dressen som vant testen, hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg blir kjempe-påvirka! Skal sjekke dressen, ungene trenger 2 sett i år.

Skrevet

Nope, har Troll er veldig fornøyd med den. Funker uansett grader og vær.

Skrevet

Nei. har kjøpt dress i år og det gjorde jeg etter å ha pratet med barnehagen hva de likte av dress og hva de mente var helt Ok. Og da kom vi frem til Play sin dress fra G-sport og den er super god syntes jeg, dattera og barnehage frøknene.

Skrevet

Jeg har også hatt Troll hvert eneste år, men den er jo dyr, da. Hadde vært fint å finne en like god men rimeligere dress.

Skrevet

Ja, jeg innrømmer at jeg blir påvirket av slike tester. Ikke fordi jeg absolutt MÅ ha den som er best i test, men fordi jeg da styrer unna de som ikke holder måll

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt :) de testene er jo håpløse, og ofte sier de imot seg selv ved å ha en dress som best i test det ene året og dårligst det neste året..

Skrevet

Nope..

Selvom jeg lette coop obs rundt for å se etter dressen, bare for å se åssen den var.. Men fant den jo ikke! Leste her at de bare har den på coop extra...?

Skrevet

Synes de der testene her helt udugelige! Komfort og passform er akkurat like viktig som vanntetthet og rivestyrke!

Har aldri kjøpt noe som har vært best i test, verken i "foreldre og barn" eller på "tv2 hjelper deg".

Ta feks de der "friends" skoene som ble kåret til best i test, de var ikke bra på foten, kalde og tunge.

"HUStec" regntøy er stivt og trasig. Glidelåsen var ekkel (på samtlige av settene), knapper falt av med en gang.

Dressen fra Kappahl som ble best i fjor: helt udugelig passform og garantert null bevegelighet for barnet!

Grunnen til at jeg har disse erfaringene er at jeg er førskolelærer og har jobbet i bhg i mange år!

Sier bare: Heia Reima og Ticket=)

Skrevet

Skitt, er Friendsskoene dårlige, altså ?

Jeg løp og kjøpte dem etter at jeg så testen, hehe:-D

I fjor hadde i Ecco, men de var skikkelig kalde. Veldig lette og nette på foten, da, det skal de ha.

Skrevet

Ecco er altfor kalde ja! Friends er jo billige da, du kan jo ha dem i reserve=)

Skrevet

Ja faktisk, jeg kan ha dem som reservesko. I fjor tynte vi det ene paret vi hadde for alt det var verdt, så det kan være greit å ha to par.

Men kan du anbefale et godt merke, da ?

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med Viking goretex og Kamik. Kamik er desidert varmest men begge er veldig gode sko=)

Skrevet

Nei, men blir kjempepåvirket av hva venner, familie OG andre her inne forteller.

Skrevet

Kamik har jeg ikke hørt om - får man dem i Norge ?

Skrevet

Vet at barnas hus har dem. Skal kjøpe de i år til mini, har ikke hatt de selv, men har god erfaring med de fra barnehagen=)

Har hatt viking i to vintre, så det blir spennende å prøve noe nytt=)

Skrevet

Bare når svaret går i min favør! :P

Skrevet

Nope, lar meg ikke påvirke uansett hva det gjelder. Gjør opp min egen mening etter mine erfaringer og bestemmer meg for hva som passer best for oss

Skrevet

Kan bli, men blir det aldri hvis testen tar hensyn til pris :)

Skrevet

Nei, spesielt ikke testene til tv2 og f&b.

Skrevet

Nei.. ikke påvirket i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...