Gå til innhold

Oppdatering:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor på denne tiden var jeg selv inne på denne siden. Var helt sikker på at sambo ikkeville bli klar for en liten baby.

Men, i dag ligger en 12 dager gammel tulle i vuggen sin:-) Og sambo er helt i hundre...

Så det hjelper å "mase" litt jenter. Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå så koselig å høre!;) Tror nok det hjelper å mase litt, men ikke så mye...:)

Skrevet

Ja, gni det inn ;) Nei da, veldig koselig å høre at det ordner seg, skulle bare ønske det var meg... :)

 

 

 

 

 

 

 

Frøkna

Skrevet

Gratulerer sååå mye!! Håper å være i samme situasjon som deg om et år fra nå:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...