*Lissi* Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 I fjor på denne tiden var jeg selv inne på denne siden. Var helt sikker på at sambo ikkeville bli klar for en liten baby. Men, i dag ligger en 12 dager gammel tulle i vuggen sin:-) Og sambo er helt i hundre... Så det hjelper å "mase" litt jenter. Lykke til alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Åå så koselig å høre! Tror nok det hjelper å mase litt, men ikke så mye...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Ja, gni det inn Nei da, veldig koselig å høre at det ordner seg, skulle bare ønske det var meg... Frøkna
iiiise Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer sååå mye!! Håper å være i samme situasjon som deg om et år fra nå:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå