Mamsen87 :) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Du får skrive hvordan det går hvis du vil;D Jeg skal akkurat til å handle vinterdress til sønnen min nå snart, men får ikke sett tv2 nå..
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Coop sin vant, og fix fra Lindex på 2 plass.
HegeAE Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Reflexdresssen var visst ikkje den beste nei. Har kjøpt den til dattera mi på 5 år. Men, andre som har brukt den ahr vert ganske så fornøyd.
Mrs. Bouquet Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Kan godt hende reflexdressen er veldig god på andre måter. Må huske på at denne testen ikke har tatt med komfort, brukervennlighet, pusteevne, varmeegenskaper osv. I testen er det vanntetthet og slitestyrke som er hovedfokus, og for min del er det mange andre kriterier som skal oppfylles også før jeg tar et valg. Egentlig er denne testen lite verdt etter min mening.
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Den samme testen står i Foreldre og Barn. Men der er det Reima som ligger på nr 2, akkurat samme karakter som Coop sin, bare dyrere. Også ligger Lindex på nr 3. Det er bare Reima sin som kan tas i tørketrommel står det i Foreldre og Barn ihvertfall! Vi har kjøpt Reima, er veldig fornøyd med dressene uten fór, og det er første ganen vi skal prøve vinterdressen deres. Har hatt Troll-dressene tidligere vintre. Men nå er hun så stor at hun må klare å ta på vinterdressen selv, og Troll-dressen er vanskelig å få på alene pga det løse ullfóret inni. Mens Reima klarer hun å ta på alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå