Mamma til lille M&L Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Samboer spiller fotballkamp ikveld, så jeg tenkte jeg skulle imponere, så jeg har skrudd sammen Stokke senga vi endelig har fått helt alene Den ble sååå fin, nå er jeg kjempe fonøyd, og begynner virkelig å blir klar! 8 dager til termin, så var vel kanskje på tide. Hihi Lurer på å ta fatt på stellebordet også siden arbeidsånden grep meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå