Gå til innhold

Hva kaller dere babyen i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså har dere noe kallenavn på han/hun?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karl-Ingrid!

Skrevet

Kroken! Ikke spør hvorfor, aner ikke hvorfor vi startet å kalle han/hun det...;-)

Skrevet

Kroken?! hehe *ler* Mye rart man finner på :-)

Vi kaller den for smurfen.. Men nå ser det ut som smurfen kanskje er en Oliver..

Skrevet

tror vi bare kaller den for babyen vår.

Skrevet

Vi kalte datteren vår for "Knerten", og babyen som er i magen nå, kaller vi "Knøttet"! :)

Skrevet

Vi startet med å kalle henne "Klumpen", etter at vi var på utralyd og fikk vite at det var en jente har det oftere blitt "hu" eller "frøkna"... Noen gange når faren snakker til henne bruker han også navnet hun skal få:)

Skrevet

"Kidden" er populært hos oss....:)

Skrevet

Vi kaller den peanøtten. Var på tidlig UL i uke 8 og da så den virkelig ut som en uskrelt peanøtt :)

Skrevet

Prikken, Gullet, Mini, Trollet, Tassen, Minitass, og senere: Guttis, Minigutt, Babygutt, Bolla, Akrobaten, Gullegutt, Søtis, og navnet Mateo :) Kallenavn har han også fått, som Mattis, og Mateoen :)

Kjært barn, mange navn :)

Skrevet

Kidden, poden, småen eller dennis ;)

Skrevet

Lille gull. lille jenta. Har egentlig ikke tenkt over det.

Skrevet

Jeg kaller babyen for Baby :)

Skrevet

I hybelen min bor Krælet, Peanøtten eller Peanøtta. Eller Nøtta Grande. På mandag får vi hvertfall forhåpentligvis vite om det er hun- eller hankjønn vi skal velge på kallenavnet...

Lillesøsteren min (10 år yngre enn meg) het Oskar helt til hun ble født. Og litt etterpå;-)

Skrevet

Min lille blir kalt sneipen(!!!!!!!) av BF.

Hehe, litt søtt, om man ikke accosierer det med det det er.....

Skrevet

Må innrømme at etter elleve - tolv uker med kvalme og masse ligamentsmerter så heter h*n foreløpig Krapylet =p

Skrevet

Vi kaller han for Ali Mustafa :)

Fant på det da jeg og mannen min var på en fest sammen med en del andre (jeg var seff sjåfør).

Vi hadde litt idemyldring hva vi skulle kalle han, og endte opp med Ali Mustafa.....

Har selvfølgelig andre alternativer når han blir født. Regner med at det ville blitt en del skjeve blikk hvis en helnorsk unge fikk det navnet. Kan jo også hende noen hadde blitt fornærmet også.

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

Kaller h*n bare lille :)

eller minsten siden vi har en liten gutt fra før som blir 2 år i desember.

Skrevet

Her går det mest i tulla, tuppa og gullet :) Pappan kaller henne mest tuppa, og er såååå søt når han spør hvordan tuppa har det, så spør han hvordan mamman har det! Men nå når vi nesten har bestemt navn så har vi begynt å prøve oss litt med det også, men vet liksom ikke om vi tørr bruke det før vi har sett henne...

Skrevet

Mamma=snuppa

pappa=snuppen

babyen=lillesnupp:)

Skrevet

Jeg kaller henne lille-mor:), mens sønnen min på 3 år kaller henne lillesøster/babyen-min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...