Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Altså har dere noe kallenavn på han/hun?
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Kroken! Ikke spør hvorfor, aner ikke hvorfor vi startet å kalle han/hun det...;-)
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Kroken?! hehe *ler* Mye rart man finner på :-) Vi kaller den for smurfen.. Men nå ser det ut som smurfen kanskje er en Oliver..
2barnsmamma2be Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Vi kalte datteren vår for "Knerten", og babyen som er i magen nå, kaller vi "Knøttet"!
Mamma til tre? Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Vi startet med å kalle henne "Klumpen", etter at vi var på utralyd og fikk vite at det var en jente har det oftere blitt "hu" eller "frøkna"... Noen gange når faren snakker til henne bruker han også navnet hun skal få
Kickie Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Vi kaller den peanøtten. Var på tidlig UL i uke 8 og da så den virkelig ut som en uskrelt peanøtt
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Prikken, Gullet, Mini, Trollet, Tassen, Minitass, og senere: Guttis, Minigutt, Babygutt, Bolla, Akrobaten, Gullegutt, Søtis, og navnet Mateo Kallenavn har han også fått, som Mattis, og Mateoen Kjært barn, mange navn
smilan Skrevet 2. oktober 2008 #15 Skrevet 2. oktober 2008 Lille gull. lille jenta. Har egentlig ikke tenkt over det.
Såpeboble - 26.04.2011 Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg kaller babyen for Baby
LineBA Skrevet 2. oktober 2008 #17 Skrevet 2. oktober 2008 I hybelen min bor Krælet, Peanøtten eller Peanøtta. Eller Nøtta Grande. På mandag får vi hvertfall forhåpentligvis vite om det er hun- eller hankjønn vi skal velge på kallenavnet... Lillesøsteren min (10 år yngre enn meg) het Oskar helt til hun ble født. Og litt etterpå;-)
Kissy 3barnsmor:)) Skrevet 3. oktober 2008 #18 Skrevet 3. oktober 2008 Min lille blir kalt sneipen(!!!!!!!) av BF. Hehe, litt søtt, om man ikke accosierer det med det det er.....
Pappalille Skrevet 3. oktober 2008 #19 Skrevet 3. oktober 2008 Må innrømme at etter elleve - tolv uker med kvalme og masse ligamentsmerter så heter h*n foreløpig Krapylet =p
monica.mamma Skrevet 3. oktober 2008 #21 Skrevet 3. oktober 2008 Vi kaller han for Ali Mustafa Fant på det da jeg og mannen min var på en fest sammen med en del andre (jeg var seff sjåfør). Vi hadde litt idemyldring hva vi skulle kalle han, og endte opp med Ali Mustafa..... Har selvfølgelig andre alternativer når han blir født. Regner med at det ville blitt en del skjeve blikk hvis en helnorsk unge fikk det navnet. Kan jo også hende noen hadde blitt fornærmet også.
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 3. oktober 2008 #22 Skrevet 3. oktober 2008 Kaller h*n bare lille eller minsten siden vi har en liten gutt fra før som blir 2 år i desember.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 3. oktober 2008 #23 Skrevet 3. oktober 2008 Her går det mest i tulla, tuppa og gullet Pappan kaller henne mest tuppa, og er såååå søt når han spør hvordan tuppa har det, så spør han hvordan mamman har det! Men nå når vi nesten har bestemt navn så har vi begynt å prøve oss litt med det også, men vet liksom ikke om vi tørr bruke det før vi har sett henne...
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 3. oktober 2008 #24 Skrevet 3. oktober 2008 Mamma=snuppa pappa=snuppen babyen=lillesnupp:)
mamma til to små mirakel Skrevet 3. oktober 2008 #25 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg kaller henne lille-mor:), mens sønnen min på 3 år kaller henne lillesøster/babyen-min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå