Gå til innhold

Sessa og heisand!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på en annen tråd at dere broderer julekalendre - kan jeg spørre om hvordan de ser ut og hvor dere har fått mønster fra?

 

Har lett og lett selv men finner ingen jeg liker:( Mulig jeg er litt kresen men er ikke så glad i amerkanske julenisser - kanskje dere har noe tips?

 

Håper håper:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det unna! Dytter

Skrevet

Søkte på nicket mitt og fant denne tråden.

 

Jeg broderer etter et gammelt mønster fra Atelier Margaretha. Det er et snødekt grantre med to bamser med røde luer og skjerf foran. De har den nok ikke lenger nå for jeg broderte det vel første gang for 10 år siden (til en nevø), men de har noen andre kalendere som ikke er så veldig amerikanske da. Du kan se på nettsiden deres:

http://www.margaretha.no/butik/default.asp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...