fisk med gutt har ny spire Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg hadde ikm for 4 dager siden, ikke sett snurten til tanta, men ingen pos test. Har aldri lengre syklus enn 28 dager.Blir sprø av å gå sånn!
elida08 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 fikk positiv test 17 dager etter ikm, hadde da allerede fått to negative... Bare til å vente:)
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg testa positivt noen dager før IKM.... Sikkert ikke det du ville lese men.... Hehe..... Ta på en fin hvit truse! Kommer den ikke DA, så kommer den ikke!
ønsker sårt en spire Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 hmmm ikm? betyr det mensen? hehe Eg e 3 dagen over no, og ingen positive tester. . men må si eg har ikke tatt de på morgenen. . Men håper jo på en måte at testene e riktig for det om :S
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 på ikm. Ja, ikm = ikke kommer mens og er da som du sier " mensen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå