Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 må man til lege første sjekken? sist gikk jeg til lege alle gangene untatt de tre siste..da var jeg hos jordmor. denne gangen har jeg kun lysst å gå til jordmor.
Oss3:) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Hei Jeg stilte samme spørsmål her i går. Jeg ringte jordmor og ble henvist til lege for første sjekken. For å få stadfestet svangerskapet. Men om man ikke ønsker å bruke legen sin, så er det sikkert mulig å få gjort første sjekken hos jordmor også Jeg bestilte legetime i dag, og blir henvist videre til jordmor derfra..
to_tette? Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 noen jordmødre vil at man skal gå til lege for å bekrefte svangerskapet først. det eneste aberet er at man ofte ikke går til legen før i uke 12, og da kan det være for sent å få plass hos jordmor... Ring og hør med jordmor, og bestill legetime hvis du må? Jeg har også lyst å gå bare til jordmor, og så heller bestille legetime utenom hvis det er behov for det! Jordmor har så mye bedre tid, evne og vilje til å snakke med og sette seg inn i din situasjon som gravid. Hos fastlegen er det fortest mulig inn og ut, og de begynner med papirarbeidet lenge før du går... Fastleger viser liten forståelse for at man kan være engstelig, og er ikke så interessert i å svare på spørsmål, det er ihvertfall min erfaring. Jordmor kan dette mye bedre!
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 takk:) når har man sin første legesjekk?? hvilken uke?? 3år siden sist jeg var gravid...husker ikke:p
Oss3:) Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tror det er mest vanlig i uke 10. Men jeg fikk time i uke 7. Syns det er veldig greit Dette er min første!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå