Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker du til hverdags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv bruker jeg "Light Blue" av Dolce & Gabbana. Synes den er nyyyydelig. Frisk og ren lukt.

Hva bruker du, og hvordan lukter den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Laura nå. Bytter på den og ligtht blue.

Ellers har jeg Gucci II og Miracle fra lancome som jeg bruker på kveldstid hvis jeg skal ut.

Skrevet

Gucci 2. Elsker den parfymen! Bytter mellom den og den nyeste fra Chanel.

Skrevet

Jeg bytter litt på versace og hugo deep reed. Den siste er definitivt favoritten! Men den første er litt friskere.

Skrevet

Bruker stort sett enten Happy fra Clinque eller Flower fra Kenzo til hverdags:)

Skrevet

1881 fra cerutti

deep red fra hugo boss

Skrevet

Bruker "into the blue" av Escada og "Laura" samt en annen parfyme fra escada som jeg ikke husker navnet på (høy tynn mørkrosa kantete flaske som er litt "skjev")

Skrevet

Stort sett bruker jeg Biotherm sine sprayer - den gule og oransje. Husker ikke hva den oransje heter, men den gule heter Eaù Vitamineè. Liker ikke så godt den "tunge" lukten av parfyme, så da er disse perfekt for meg. Lette og friske lukter - har brukt dem i mange år og får alltid masse skryt, he he:o)

Liker også godt Diors Jadore (heter den det, tro...?) og Chanel Chance - men bruker de stort sett hvis jeg skal noe ekstra;o)

Skrevet

Isj, Light blue har jeg hatt..Likte den gdt en stund, men minner meg veldig om en x som jeg helst ikke vil bli minnet om.

Elles har jeg 3 parfymer jeg bruker, jeg bruker egnetlig mest Lolita Lempicka sin, elsker den lukten, nesten som snop.

Ellers er de to andre sånn typisk lette sommer dufter, ysl sin Babydoll og en som heter sexy little things.

De er rosa, typisk rosa parfymer å være lette og friske :)

Skrevet

1881 fra Cerutti!! Det er min ungdomsparfyme *gode minner*

Skrevet

Samme parfyme til hverdags og fest her.

Ja'dore fra Dior.

Brukte Light blue før er enig i at den er lett og frisk :o)

Skrevet

Green Tea(?) Elisabeth Arden, trur jeg =P

eller

Hugo Woman, trur jeg den heter =P

Haha...går litt fort på morgenene!

Liker også Light Blue

Likte Dalissime, men trukke den er å få tak i

Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Jeg har parfymedilla!

Nå for tiden er det på dagtid:

Escada - moonsparkle (limited edition, lukter veldig fruktig og sommerlig)

DKNY - Summer (Minner om the fragrance men friskere)

CK - in2u (Tyngre, men samtidig ganske fruktig)

På kveldstid blir det CK - in2u eller DKNY - red delicious

Skrevet

Ingen, hehe... Har to stående som jeg bruker til finere bruk, men aner ikke hva de heter. Blir somregel litt uvel av parfymelukt. Kvinneparfyme vel å merke, manneparfyme som Lagerfeld er yammy-yammy :-)

Skrevet

Escada Moon Sparkle

Skrevet

For tiden bruker jeg DKNY Be Delicious, Picnic In The Park.

Har endel andre som jeg skifter på, men akkurat denne er en favoritt. Den lukter ikke så sterkt, og den er relativt frisk og lett :o)

Skrevet

Det står gucci på den gjennomsiktige flaska, og så er parfymen rosa. Den lukter lett, friskt, ungt og reint.

Skrevet

Light Blue, Heiress av Paris Hilton eller Laura

Skrevet

Chanel eller Gucci her i gården -alltid ;o)

Skrevet

"Omnia" fra Bulgari, eller "Kvinnekroppen" av Jean Paul Galtuier

Skrevet

Dior addict Shine ... mmmmmmm :)

"It is formed as a fruity-floral fragrance and intended for a “classy, dazzling young woman”. A flower bouquet fondles with seductive notes of sweet raspberry, exciting and intensive sweet-silky gardenia aroma and balmy woody cedar notes"

... nå er ikke min luktesans så god at jeg faktisk kunne lukte dette - kun at det lukter friskt og godt - men det er visst dette den skal lukte;)

Skrevet

Bruker Dior Addict på høst/vinter, og Van Gils Tendenza for Her (eller noe sånt) på vår/sommer.

Har lyst på ny parfyme, i samme stil som Addict.

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

dolce&gabbana- the one

my gevency

av de jeg har så bruker jeg de mest akkurat nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...