Gå til innhold

Vi MÅ flytte! eller jeg vill..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo begge (22år) har en veldig praktisk og billig bo sitvasjon, vi bor nemmelig i en 65m2 2 roms leilighet under foreldrenne hanes. problemet er at jeg ikke trives spesielt godt i leilheten. synes at den er for liten stue og kjøkken sammen. og kun en stue dør mellom oss og dem. lite praktisk syntes jeg. men det er jo ikke problemet.

forldrenne hanes har to tvilliger på 11 år, og de bråker så utrolig mye.

jeg har prøvd å snakke med sambo om at jeg vill flytte men det er liksom så billig, men jeg får ikke ro rundt meg. akurat som jeg har to 11år gamel barn i mitt hjem. jeg har termin 4 oktober og jeg veit ikke om jeg klarer å ha det sånn rundt meg når babyen kommer. det er ikke lenge til den kommer og nå er lunta mi ganske så kort.

jeg føler også at jeg har minimalt med privatliv siden det kunn er en pappdør mellom oss og svigers. det er lettfor alle å banke bare på og buse da rett inn i stua mi der jeg ligger å sover. jeg er vldig piv av meg og fikser ikke sånnt.jeg låser jo døren. men jeg våkner jo for det. jeg kan jo sove i senga mi. men rett utenfor viduene på soverometstår det to hunder i en hundegår som bjeffer og bråker helle dagen, spesielt når jeg skal sove. selv har jeg hund bak der. men han står ikke rett ved viduet våres. og den hundegåren ble satt opp etter vi hadd flyttet inn.

jeg tenker da. hvis jeg ikke får sove å vile her. hvordan kan da en liten baby få ro? jeg vill bare pakke sammen og flytte nå!!! har følt det sånn siden vi flyttet in i januar i år. sambo blir sur for at jeg ikke vil ta i mot denne "hjelpen" av familien hanes når jeg nevner at jeg vill flytte koste hva det koster!!

noen som har noe råd hva jeg kan gjøre? vill jo ikke være bitch. men jeg føler meg som en når klager på støy til foreldrenne hanes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...