Gå til innhold

Ut i Oslo onsdag 22. oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle fine damer! Jeg har hatt tre dager på jobb og det føles fint. Fint og slitsomt. Det er trist å gå fra Minstesnupp kjenner jeg og gjensynsgleden er stor for begge på ettermiddagen. Jobben blir fin og min tvil om jeg har valgt riktig er mindre nå.

For noen dager siden annonserte iznogood at hun kommer til Oslo uke 43. Det har ikke kommet noe konkret forslag på dag, så jeg tar sjansen og foreslår 22. oktober. Jeg kan ikke dagen etter, men kan mandag og tirsdag. Mitt ønske er at vi prøver noe annet enn sist og damen fra andre siden av fjellene er fiskespisende vegetarianer, så da kan vi vel finne et sted der hun også kan spise noe fra menyen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at du har det bra på jobben! Men klart legger du fra deg halve sjelen hjemme når du må gå fra minsta. Men om det er sårt om morgenene, så er det desto mer fantastisk å komme hjem fra jobb!

Jeg er helt med på 22. oktober! Som fiskespisende veggis spiser jeg gjerne også bare veggis om dere andre har spesielle steder dere er glad i å besøke :-)

Bli med da - så jeg kan få hilse på dere alle sammen!

Skrevet

Jeg vil gjerne være med! Skal en tur på ullevål med meg selv på dagen, så håper alt går som det skal, for da skal jeg være med:-)

Skrevet

Kjekt å høre at jobben er fin Maud!

Gjensynsglede er flott! Ikke rart at det er litt sårt å gå av gårde om morgenen, men jeg tenker nok snuppa trives hjemme med sin far.

Jeg får vel være med i ånden denne gangen også jeg :-)

Skrevet

Å nei!

Da er jeg på fjellet og kjører ett kurs :o(

Det var veldig koselig sist og det hadde vært fint å møte iznogood når hun først var i byen.

Får være med i ånden denne gangen da.

Skrevet

Hei! Hadde vært veldig hyggelig å hilse på deg, iznogood. Litt usikker på om jeg kan den dagen, jeg har egentlig et styremøte, men det har vært snakk om å flytte dette, da jeg vet det at en av de andre ikke kan. Skal gi beskjed så snart jeg vet noe.

Når det gjelder restauranter, så vet jeg Restaurant Fjord har fått gode kritikker, de serverer i utgangspunktet kun fisk, men det er mulig å be om kjøtt i tillegg.

Skrevet

Kurs er bra :-) Det er det jeg også skal på - og jeg håber det blir flere kurs i Oslo bortetter, så da får jeg kanskje truffet deg en gang. Det hadde vært så kjekt.

Skrevet

Ååååååå.......

Det blir skikkelig vanskelig å få til for min del altså:-(

Er gress-enke både onsdag og torsdag jeg.

Ingenting er umulig altså, men altså - mandag eller tirsdag er myyye bedre...

Hvis ikke tror jeg rett og slett dere må komme hit og få Bacalao eller noe så jeg ikke går glipp av et viktig moden-treff... Kan jo ikke drive å treffes uten meg, kan dere det da? Hm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...