Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Tenk det... Om bare noen uker tusler jeg inn på 3.tri I morgen er det tosifret antall dager igjen til ul termin!! Så helt utrolig fantastisk, enn at det går an å bli såååå forventningsfull og glad, bare for et tall Nå skal jeg kose meg med nybakte muffins - og synge en sang til tulla! Går så fort nå om dagen, hun kommer jo nesten snart
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Hipp hurra for oss! 100 dager igjen her også og jeg synes tiden går overraskende fort... Lykke til de neste 99 dagene
:*lillefru*:har født*: Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer så mye med overstått 100 dagers markering. Er helt enig med innlegget ditt, disse tallene... ) Ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå