Piri Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Fikk 11 røde roser levert på døra her. På kortet sto det bare "Gratulerer med jobben". Ikke noe mer. ???????????????????????????????????? Hvem i alle dager kan det være fra? ALdri i livet om det er fra mannen. Sist jeg fikk blomster av ham var da vesla ble født for 4,5 år siden....
Bøggly Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Har du fått ny jobb da - slik at det i alle fall er en mulighet for at de er til deg? Spennende........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå