Gå til innhold

Id feiring i barnehagen i morgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag til hva jeg kan ta med? Alle skal ta med noe godt og spise og jeg aner jo ikke hva jeg skal ta med..

Forslag mottas med stor takk:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølsespyd! :)

Skrevet

Laks og eggerøre er ikke det sånn forkost mat a? Innbiller meg det og vi skal jo dit klokka 3:)

Skrevet

Nei, nei:) Laks og eggerøre er hele-døgnet-mat:) Her i omegn har vi alltid det på koldtbord, f.eks. Og det er jo så gooooodt!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

kan dere ikke ha bacon rundt pølsene da? ;P høhø

Skrevet

Du er grusom.. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

I know ;)

Men jeg har ingen gode forslag, desverre. Skal ALLE ta med noe?? Blir litt voldsomt om alle foreldre skal ha med en rett hver? Eller skal dere ha med 1 ting, som kanskje passer til noe annet?

Skrevet

Hahaha ja bacon rundt pølsene:p Da hadde jeg fått mange spesielle blikk:p Nei stod bare at alle tar med en ting hver.. Ikke no spesefikt hva men at alle måtte ta med noe..

Skrevet

Hva med oppskjært frukt? Det er jo deilig :o)

Skrevet

Nå er jeg ingen ekspert på religion eller mat i andre verdenshjørner, men hadde det ikke vært litt kult og googlet litt og kanskje ta med noe som er litt typisk for de som feirer id?

Skrevet

Ja altså har tenkt på det selv. Vi feirer jo også id hjemme siden pappaen min er muslim og det er en tradisjon. Vi spiser jo lammestek med tilbehør men det blir jo litt klomsete og ta med. Så tenkte jeg kanskje og stikke på et sånt pakistansk bakeri og kjøpe småkaker men de er jo sukkerbomber delux.. Så nå aner jeg ikke her.. Hvis jeg ikke finner noe spenndene blir det sikkert oppskåret frukt.

Skrevet

Ja, heller frukt enn de sukkerbombene der:)

Blir kanskje litt voldsomt å lage en liten lammegryte f.eks?

Skrevet

Hm ja, har ikke så mye tid til og fikse en lammegryte.. Tror jeg går for frukten jeg. Kjempe godt og sunt for barna:o)

Skrevet

Hadde gjordt seg med litt eksotisk frukt til en eid feiring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...