Prins&Prinsessa Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Går lus i barnehagen til gutten min. Må da sjekke han for å se. Men jeg vet ikke hva jeg skal se etter. Noen som kan hjelpe meg? Har vært på apoteket å kjøpt en lusekam og lusemiddael (i tillfelle det oppdages i helgen)
oro1 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 hehe jeg hadde samme trøbbel, skjønte ikke hva jeg skulle se etter. Men de syns... I promise... men cluet er å ta eggene, de er ikke like lette å se. ser ut som små dråper, enten litt brune (hvis lus oppi) eller hvite (hvis lusen gått ut) masse bra tips samt en super kam på denne siden her http://www.lusfri.nu/ Denne kammen tar alt, det gjør ikke de du får på apoteket
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Går han i Steiner barnehage? Her er steiner skolen og barnehagen støtt og stadig stengt pga lus. Men aldri offentlige....rart.
3snuppeliner Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg kan love deg at du ser det hvis det er der.. Ved første øyekast så det ut som en liten flue, men det var det IKKE=:-( Eggene kan forveksles med sand fra sandkassen, men du skal kunne skille det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå