Gå til innhold

Nå syns jeg kanskje dere tar LITT av!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her satt dere og klaga på at julemarsipanen har kommet, at det var aaaaaaaaltfor tidlig, og hva ser jeg nå??? Side opp og ned (jaja) om julegaver??? ;)

*hilsen ho som får dårlig samvittighet for aldri å være tidlig ute*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALT med julen kan komme tidlig for min del, bortsett fra marsipanen :)

Hadde jo vært en fordel om den faktisk var fersk til jul da hehe..

Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR
Skrevet

hehe.. litt enig egentlig.. men det er greit å planlegge julegavene litt å da... jeg får sjelden begynt med julegavene FØR desember.. men greit å tenke litt på hva man skal/kan kjøpe =)

Skrevet

Kan ikke sammenligne julemarsipan med julegaveinnkjøp da...hehe.....

Det at julemarsipanen er tidlig ute liker jeg ikke, men jeg kjøper den bare ikke før det nærmer seg jul ;o) men julegaver skal jeg begynne å kjøpe snart for jeg haaaaaaater å handle julegaver i november/desember.....det er så mange spisse albuer og sure mennesker da hehe.

Skrevet

Jeg er en av de som syns det er tidlig å se juleting i butikken nå- men jeg er i gang med å tenke og handle inn litt julegaver. Liker å tenke og gruble ut gaver jeg føler mottakerne blir glade for....så koser jeg meg med å pakke de inn i koslig julepappir og hører på julemusikk i desember.....misunner ikke de som stresser rundt sammen med massevis av andre i overfylte butikker da....men det er meg da...

Skrevet

Jeg må si meg enig her, altså:-)

Det er jo enda tidlig høst!

På Filippinene begynner de forøvrig å pynte til jul i september!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

skulle ønske jeg var så flink også! Men i år VIL jeg få det til! IKKE julegaveshopping i desember...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...