Mammie88 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Skal til lege.. får å finne ut om jeg er gravid eller ikke:) Er trøtt Sur Sliten Hodepine masse utflod ømme pupper fått en hel haug med svake pos tester... ER såååå fryktelig spent
Mammie88 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2008 å jeg drømmer så fælt om blått og rosa tøy...Drømmer å drømmer om hvilke kelsfarge jeg skal kjøpe...helt utrolig rart...
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Høres jo ut som om du er gravid!! Blir spennende... Lykke til
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Har du bilde av de svake testene dine? hehe.... er det biligtester? jeg fikk noen svake tester... så en pos. digital
Mammie88 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2008 Har desverre hiva de.......Noen billigtester å noen cb...
Mannemor Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Hei på deg :-) Hvordan gikk det med deg hos legen? Er du gravid? Nå er jeg også fryktelig spent Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå