Kjærlighet <3 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Både jeg og mannen min mente at testen i morrest var positiv. Begge strekene var like sterke. Men tok en til senere på deagen og da var test streken veeldig svak. Ifg bruksanvisningen skal test streken være like sterk eller sterkere om en venter eggløsning. Vil det da si siden test nummer to var så svak at jeg ikke venter eggløsning straks. Eller kan det være den var svak pga mer inntak av væske i forkant. den på morgenen ble jo tatt med morgen urin... Hmmm... aner jo ikke når jeg kan forvente eggløsning siden jeg ikke har fått tilbake mens etter fødselen enda... Blir nesten som å lete etter nåla i høystaken! :-) Hva tror dere? Kan den på morgenen i dag være positiv selv om det ikke slo ut senere på dagen? Og vil testen være positiv i morgen også om den virkelig var positiv i dag?! :-)
melkekua™ Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Kan være at el din var idag morges! Jeg ville ha kjøpt clearblue sin digitale el.test så slipper du å tolke streker, den er litt dyrere, men verdt hver krone.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg tror du fikk toppen på hormonnivå i morges og at det er derfor den ikke slår ut i kveld - så kjør på i kveld og i morra ) Mange får jo ikke utslag på testen i det hele tatt, fordi toppen på hormonnivå kommer midt mellom to tester. Lykke til ;o)
Kjærlighet <3 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 Ja, tenkte jeg skulle ut å kjøpe digital i morgen:-) Brukte QR sin test og der står det at en kan forvente eggløsning 24-48 timer ETTER at testen slo ut positiv... Men i allefall får vi vel bare la det stå til i kveld da, ingenting å tape på det, hehe... :-) (ble gravid dagen etter eggløsning sist så...)
Kjærlighet <3 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Så dere tror at det kan være sånn?!?! :-) Ble veldig glad nå!! Vi får bare kjøre på i kveld da, kanskje vi får den til å sitte med engang.. Det hadde vært ufattelig bra, hadde vært fint med en SKIKKELIG OPPTUR :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå