Gå til innhold

Sko med hjul under...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere! Står her å kjeder meg litt på jobb, lite kunder i kveld.. Butikken jeg jobber i ligger rett ovenfor brio og vi ser rett inn til de. Har sett så utallige mange barn som går rett på tryne ut på flisene (teppegulv i brio og fliser rett utenfor). Det går fra STOORT glis, til tårer ut av butikken.

Kommer dere til å kjøpe sånne "poppis" ting til barna deres?? Spiren i magen kan se langt etter slike ting så lenge mamma ikke mener det er trygt.. spørs om pappan er like enig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Har en på snart 4 og det er ikke aktuelt at hun får det på hundre år, minst...

VI er av de få som heller ikke vil ha trampoline i hagen, for det er så mange stygge skader med det... Så vi er nok ekstremt kjipe...

Skrevet

Hvis barna mine ønsker seg det nok, og jeg vet de kommer til å ha kontroll. Det at de slår seg, er jo vanlig når de er barn. Jeg er en sånn mor som vil at barna skal utfordres og stimuleres. Vi hadde da rulleskøyter og roleerblades.

Men når det er sagt, så liker jeg ikke disse skoene noe særlig. Jeg er lærer og jobber i 4.klasse og der er det maaange slike sko!

Skrevet

Det er lett for meg å si nei nå, men når snuppa i en alder av 3,5 år har fått moren til å svelge et par kameler på leke-fronten så skal jeg likevel holde meg til "aldri si aldri". For alt jeg vet er rullesko "ute" når hun blir stor nok til å bruke dem, men er de ikke det så kan det godt være hun får prøve. Men ikke som hverdags-sko!

Skrevet

Skjønner ikke helt at disse skoene er gode å gå på? De må jo ødelegge ganglaget på ungene. Jeg ser jo at når de skal GÅ i skoene går de nesten på tå fordi de ikke kan trø på bakdelen av skoen der hjulet sitter. Det ser ihvertfall ikke bra ut.

Skrevet

Når det er sagt, så ville jeg ALDRI kjøpt rullesko til datteren min som er 4 år! Jeg tenker på skolebarn:)

Skrevet

jeg driter i om det er "trygt" eller ikke. men det jeg lurer på er hvorfor skolen lar barn bruke disse på skolen.

- det kan ikke være bra for barnes rygg og gå med disse skoene, har prøvd de selv og man må gå på tå hvos man ikke skal rulle avgåre. jeg trur at man kommer til å få mange rygg problemer på de små barna som er i vekst. sykt av foreldre som lar barna gå med de skoa hvis dere ikke veit hvilken konsekvens det kan ha..

- de bruker en gang ikke beskytelse på knær og håndledd. lurer på hvor mange som har fått et håndeledd eller kne skadet i sommer?

men heldig hvis kommer snøen og da blir det vansklig å buke disse skoa, men mitt barn hadde aldrig fått bruke såne sko. jeg har prøvd de selv. det er ikke bra. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...