xxxJulianexxx Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Og hvorfor? Jeg trenger nemlig tips fordi jeg tenker å ta med meg mannen min på en hotellweekend ett eller annet sted i Norge.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Bergen selvfølgelig. Har jo alt - he he. *innfødt*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Nå har jeg ikke akkurat vært overalt (veldig langt fra faktisk), men jeg eeeelsker Stavern som sommeren. Og så ble jeg veldig positivt overrasket over det lille jeg så av Trondheim sist jeg var der (var med jobb så ble ikke akkurat sightseeing), den er litt mer "helårs" hehe.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Ellers syns jeg Ålesund ser flott ut, og Tromsø (men det er jo dyrt å fly til Nord-Norge)
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg syns det er fint på Røros! Der er det mye severdigheter. Kirka, gruvene, de små gamle husene, museum ++++ Og så har de søte små butikker :-) Nydelig!
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Nå har jeg bare sett Bergen i lego (hehe), men det ser ut som en kjempefin by!
xxxJulianexxx Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2008 Har faktisk aldri vært i Bergen og Ålesund. (Synd og skam egentlig)
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Skikkelig Oslo-fan, jeg, byen har alt, ulike kulturer og stiler i alle bydelene, storby, småby, hav, skog, shopping, kulturtilbud etc. etc.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Ja, Røros er fint! Men seff er Bergen en helt vanvittig vakker by da! Lover alle sammen det;)
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Da syns jeg du bør starte med Norgens nest største by.. ;-)
Piri Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Bergen er en ypperlig by å ta mannen med på hotellweekend i. Finn en forestilling og kjøp opphold og billetter i ett. First Marin har et liten suite med en liten balkong ut mot bryggen. Kjempekoselig. Romlemantisk med tur på fløyen også
lille je Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Trondheim! Har alt! (og nei, verken født eller oppvokst her:))
Mamma med to søte små Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Vanskelig å svare på hvilken by som er finest, alle har sin sjarm Men vil anbefale deg å sjekke denne nettsiden, solstrand.com. Ligger rett med Os, som ligger utenfor Bergen.
Blue Lady Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Kom hit til Tromsø! Arkitekturmessig finnes det mange finere byer, men Tromsø har masse å by på! Nå har nordlyset begynt å lyse opp himmelen på kvelden/natta når det er klart og kaldt ) Bra uteliv og mange fine kafeer. Og ta en tur opp på fjellheisen
Mom2Two Skrevet 2. oktober 2008 #15 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg synes de flotteste byene i Norge er Ålesund, Oslo og Trondheim:-) Kunne fint klart å slå ihjel en helg i alle de tre byene. Bor i Oslo da:-p
jordbær mathilda Skrevet 2. oktober 2008 #18 Skrevet 2. oktober 2008 Lillehammer er koslig! Ellers likte jeg Ålesund og Bergen veldig godt;)
Mammarama=) Skrevet 2. oktober 2008 #19 Skrevet 2. oktober 2008 Stavanger=) Kulturhovedstaden.. Mye å få med seg på den fronten.
juhuuuu Skrevet 2. oktober 2008 #21 Skrevet 2. oktober 2008 Bergen! Koselig by, passelig stor til at det er nok å ta seg til. Og så skal det liksom regne der, så hvis det er dårlig vær så er det bare en del av opplevelsen ;-)
Mille** Skrevet 2. oktober 2008 #22 Skrevet 2. oktober 2008 Av de jeg har vært i må jeg si Ålesund, Bergen og Røros. Har bodd på Røros og julegata der er som å være i selveste skomakergata. Ville absolutt dratt dit i desember. )
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #23 Skrevet 2. oktober 2008 Oslo så klart byen har jo alt! Er mange fine småbyer da, Horten for eks er utrolig koselig by men ikke noe å sted å ta en langhelg akkurat hehe.. Ellers synes jeg at Stavanger er ganske koselig.
xxxJulianexxx Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #25 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg elsker Stavanger. Bodde der når jeg var liten:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå