Gå til innhold

da forlater jeg dere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

og håper dere joiner etter snart:)

 

min 8pp..

hadde TR sist 4sep..hadde EL 17sep..IKM igår..

etter 2 positive EL tester og 2 svakt positive gravtester tør jeg å flytte meg inn på 1.trimester!

Lykke til videre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med spiren, og lykke til =)=)

*Klem*

Skrevet

Gratulerer så mye!! Heldigen ;)

Lykke til og kos deg i svangerskapet:)

 

Skrevet

Gratulerer så mye, skal prøve å følge etter snart

Skrevet

Grattis!!!! Lykke til! Vi andre kommer etter snart!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE. Heldigen :-)) Håper vi kommer mange inn dit i løpet av helgen. Håper vi snakkes :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...