Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 og håper dere joiner etter snart:) min 8pp.. hadde TR sist 4sep..hadde EL 17sep..IKM igår.. etter 2 positive EL tester og 2 svakt positive gravtester tør jeg å flytte meg inn på 1.trimester! Lykke til videre:)
gullemitt09 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer så masse med spiren, og lykke til =)=) *Klem*
venter-på-deg Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer så mye!! Heldigen Lykke til og kos deg i svangerskapet:)
Musemor med tre søte små Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer så mye, skal prøve å følge etter snart
rima Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Grattis!!!! Lykke til! Vi andre kommer etter snart!
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 GRATULERER SÅ MYE. Heldigen :-)) Håper vi kommer mange inn dit i løpet av helgen. Håper vi snakkes :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå