Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 er ca 10 dager til ikm tror jeg..har ikke fulgt så nøye med denne mnd.. har følt meg rar i kroppen i ca 1 1/2 uke.. kan hard mage være ett symptom? er stein hard.. uten at jeg har spist noe annerledes..(holdt på ei uke!!blir gal..)
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er nettopp blitt gravid... eller.. i uke 6+3. Mitt symptom var hard mage!! har det enda....au... Så kan være!!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 gratulerer.. syns å huske jeg hadde mage problemer på begynnelsen sist gang også.. men får nok bare vente en uke til før jeg tester.. det hadde vært så gøy om det klaffet nå..har prøvd siden februar og mistet 2 ganger.. begynner å bli utolmodig her ja...
Minesmå:)+en til! Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Takk! Ser du også har 06 barn. Jeg har en gutt født i 06, og mista i SA i juli i år, så d klaffet ganske fort igjen ja. Hadde hard mage da jeg gikk gravid med Leon også...håper det gir seg snart.... Lykke til!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 jeg blir fort gravid kan man vel si.. ble gravid i 1 pp men mista i sa noen dager etter positiv test..det var i mars og i mai fikk jeg en ny positiv test..jeg skulle vært 8+4 da jeg fikk en liten bløndning..hadde da en ma..(juli) så problemet er ikke å bli gravid,men å holde det der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå