Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer jo aldri nå fødsel. Alle andre føde før termin,ikke eg. Termin i morgen,men ingen antydning til noe.med de 2 siste ungene fikk eg før termin. Denne gang skal eg vel gå 14daga over sikkert.blir mer og mer deppa for hver dag som går. Føles som d ikke blir nå baby.d går vel galt:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ikke tenke slik!! Det er jo VELDIG VANLIG å føde etter termin. Men skjønner det er tungt!

Masse lykke til.. Den kommer snart;)

Skrevet

Hvis du har gått å ventet på å føde før termin så er det ikke rart du er lei av å vente...... men det nermer seg jo veldig da.

Hold ut.

Skrevet

Ha venta ja,man gjør jo d når de andre mine kom før. M nr 1 gikk æ langt over,huff aldri mer!

Skrevet

Jeg signerer også denne. Trodde jeg skulle få en uke før eller noe sånn. Klarer ikke tenke på annet enn fødsel hele tiden. Natt til idag gikk slimproppen og tenkte at nå skjer det endelig, men det er jo ikke antydning til rier eller noe her heller. Begynner å gå løs på psyken dette her. Har fortsatt noen dager igjen til søndag, men kom an igjen. Er så klar for å være ferdig med denne graviditeten. Jeg har fått de to andre før termin jeg og, så vet akkurat hvordan du har det.

Skrevet

fikk min første dagen før termin, men slik ble det ikke denne gangen:( er enda bare 2 dager over termin, men for hver dag som går blir jeg en smule mere utålmodig! det hjelper ikke akkurat at mobilen durer hele dagene, mld fra alle og enhver... "har du født enda?"

jaaaaaada jeg har født, men har ikke tenkt å si det til noen...!!!

men, dagene går merkelig nok fremover...selv om det føles tungt ut innimellom så prøver jeg å tenke at det er begrenset hvor lenge man kan gå slik! snart er magen borte og vi skal nyte barseltiden og resten av høsten med den nye familien på 4 :)

hold ut babysjuk82, det blir vår tur også!!

finn på ting for å fordrive tiden med, bak, vask, lek m unga(så godt det lar seg gjøre) HVIL MASSE!!!! lei film, hvis du som jeg er fan av sex&the city så funker det utmerket å se hele dvd-boksen nå :D

lykke lykke lykke til!!

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...