Gå til innhold

Noen andre her som GLATT overser vaksinetråder;-)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt med det nå i det siste, gitt :) Og det er jo nesten ingen andre tråder for tiden heller, så det er kjapt og kikke over hva som er nytt siden sist :P

Skrevet

Ja. Det går over alle støvleskaft her. Det er et par diskusjoner som går igjen her inne, og dette er en jeg overser. Er lei av av alle anti-vaksine folkene som tror de vet best.

Skrevet

Stort sett så overseer jeg ja... Har tatt mitt standpunkt og ungene er stukket ;-)

Men har satt meg i grunn godt inn i hva det var, ikke med eldste, men med nr 2 og 3. Med eldstemann så kom jeg i grunn ikke borti noen vaksine debatt heller på forhånd. Vaksinere var ikke noe spørsmål, man ble kalt inn for å vaksinere, ingen spurte om jeg ønska noe annet.

Skrevet

Jeg synes det er så mye ræl på de forskjellige vaksinedebattene her inne at jeg har gitt opp, og finner informasjonen min andre steder. Fakta er en fin bil, og synsing blir det bare krøll av =p

Skrevet

Samme her. Med nummer 1 var jeg ikke i Bim/Dib-verden, så da gjorde jeg som jeg fikk beskjed om;-).

Med nummer 2 har jeg satt meg mer inn i hva det dreier seg om og tatt mitt standpunkt utifra det -uavhengi av de fanatiske trådene her inne, vel og merke.

Blir litt væl hvor mye propaganda som skal dyttes nedover folk, men de om det...

Jeg styrer i alle fall glatt unna;-p

Skrevet

Hahaha, nå tar det jo helt av!

Skrevet

Ja:)

For å si det sånn, det er ikke her inne jeg finner den infoen jeg vil ha;)

Og jeg tar mine egne valg.

Skrevet

ja,det har jeg begynt å gjort!er drittlei denne masinga om man er hyperfan av vaksiner eller hyper ikke-fan av vaksiner!

jeg er for vaksiner og slik er det med den saken,da gidder jeg ikke å lese om andre med ræva dårlige argumenter for vaksiner.hadde det ikke vært bra for barna våre hadde det ikke vært gjort!

Skrevet

Jepp, vaksinetråder, reima-vs-noe-annet-tråder, er-jeg-gravid-tråder, hvor-mange-dager-igjen-tråder og hva-skal-dere-ha-til-middag-tråder.

Skrevet

en ting å få tips om barnesko eller middagstips :) men når det gjelder medisinske spørsmål så kontaker jeg heller legen min gitt..

sikkert folk som har kompetanse her inne, men vil tippe det er mye synsing..

å det er jeg ikke interessert i å ta noe standpunkt til. hvertfall ikke følge råd av folk jeg aldri har møtt før..

men sånn er det :)

er det ikke bare å fortsette å overse trådene da?

Skrevet

Jepp, overser her og. Men må innrømme jeg ikke tenkte over de negative sidene med vaksinering før jeg kom inn her. Men å ta noe standpunkt fra det som blir skrevet her, det gjør jeg ikke.

Skrevet

Har aldri åpnet en av dem, bortsett fra denne. Jeg er såpass informert at jeg føler meg helt sikker på at jeg gjør det riktige valget, så for meg er ikke debatten så interessant

Skrevet

Hehe, ja stort sett gidder jg ikke lese dem, det står det samme i alle. :)

Jeg har tatt valget mitt om å IKKE vaksinere, og står for det. Informasjonen min finner jeg andre steder :)

Skrevet

uff ja, begynner og bli litt VEL mye syns jeg.

Skrevet

La meg si det enkelt: jeg synes forsåvidt at det er et interessant/viktig tema, men når det gjelder vaksinediskusjoner her inne på dib, forbinder jeg dem alt for mye med en viss person, som ikke akkurat har lagt seg i selen for å bli tatt seriøst før, (denne personen brukte bla. ofte uttrykk som "fetiser" "strekkmerkebefengte ditten og datten" o.s.v. Hvordan kan man forvente å bli tatt alvorlig da?). Jeg har gjort meg opp en mening om vaksinering utfra informasjon jeg har fått andre steder. Jeg leser heller ikke tråder om "bli-gravid-temaer", "Reima-dresser", "forovervendt/bakovervendt-bilsete" for å nevne noe. Dib-sidene er helt supre til mange ting, og det kan være fint å få mange innspill på saker og ting, men noen temaer er diskutert i filler for hundre år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...