Gå til innhold

Skuffet og lei meg....


Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svak positiv cb i går.Krysset kom med engang.Hadde virkelig troen på at det endelig klaffet denne gangen.Begynte å blø når jeg kom hjem fra jobb i dag,så tr kom visst likevel.

Virker som det er umulig å bli gravid etter MA som jeg hadde i februar.

F**!!!!!!!!!

Er lei meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann mannaen.....

 

har ikke fått ikm enda, men skal ha den på lørdag, å den kommer nok også... finn negativ test i morges.... =( så tror nok løpet er kjørt denne pp også... hadde MA i april, å alle sa det var så lett å bli gravid etter det, men det er f*** bare tull.... virket jaffal ikke slik på meg, å blir deppa hver mnd tr kommer.... Er godt å lese at det er andre i samme situasjon som meg, selv om det egentli er lite trøst når man ønsker seg baby så sterkt....

 

Ønsker deg masse lykke til videre=)=)

 

*Trøsteklem*

Skrevet

Uff, det må være en helt pyton følelse! Føler virkelig med deg! Dårlig gjort av Cb å gi deg et svakt kryss når det ikke var noe på gang. Uff.. nei, vil iallefall prøve å gi noen trøstende ord, virkelig urettferdig er det.

Skrevet

Foresten, du har ikke tenkt på om det kan være en blødning bare?? Er jo veldig mange som har masse blødninger tidlig i svangerskapet!! Bare tenker siden du fikk svak positiv test =)

Skrevet

Føler med deg, er redd jeg er i ferd med å bli i samme båt selv. MA i juli på meg, nå er alt bare kaos med hormonene mine og ser ikke ut til at kroppen klarer å sparke i gang noe EL så langt.

 

Har du vært hos lege?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...