Gå til innhold

farsdagsgave

mamarama og lille banan

Anbefalte innlegg

Skrevet

farsdagen faller i år på 9. november, to dager før bursdagen til samboeren min, og ca 14 dager etter termin. så vi bør ha blitt foreldre til da :P

siden det blir samboers første farsdag tenkte jeg å kjøpe en liten gave til ham. noen som vet om nettsider der en kan for eks. kjøpe et krus det står "verdens beste pappa" på? andre forslag mottas også med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dehar slike krus m.m. på www.verdensbestepappa.no. Klikk på butikk/gaver:)

Skrevet

Hva med disse søte bamsene som de har på div. bokhandlere, med t-skjorter med masse fine tekster på ? :) Mener de har noen tekster med 'pappa' på. De synes vertfall jeg er søte :)

Skrevet

gode forslag, nå har jeg noen ideer :)

Skrevet

Tror jeg kjøper den nye pondus boken, den blir han i så fall glad for.

Skrevet

Jeg har termin på farsdagen jeg. :) Hvis hun kommer den dagen så har han iallefall fått en farsdagsgave som ikke kan overgås. Jeg har uansett kjøpt en Mei Tai i farsdags gave til han da. En skikkelig kul en som ei venninne har sydd. Han ønsket seg nemlig en likedan som denne da han så den. ;)

Håper du finner noe du har lyst til å gi din kjære på denne litt spesielle dagen. (i og med at det er den første farsdagen hans... :) )

Skrevet

dette er litt morsomt synes jeg :)

http://www.barneparadis.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=1037

Hvis ikke så henger jeg meg på hun over her og sier pappa vennlig meitai ;)

Kan bestilles på blandt annet babyhawk.com (veldig veldig god service!)

Her i huset skal vel snuppa lage noe i barnehagen også blir det vafler på sengen og et smykke fra meg (dyberg kern tror jeg)..

Håper vår minste frøken har kommet da også, har termin 5 november.

Skrevet

De har verdens beste pappa krus på nille til 19 kr :)

Skrevet

babydesign.no...syns både koppene og barneserviset er veldig søtt :)

Skrevet

Jeg har selv kjøpt pondus-boka til mannen min.

Til pappan min har jeg kjøpt sjokolade fra sjokoladeslottet.no

De er knallgode og veldig fine. Jeg har valgt den som heter til Kongen(pappa). Et fint dikt på esken, du kan skrive ditt eget kort og få det sendt direkte til faren din.

Skrevet

Mami & Smurferosa *Høygravid*!

dettevar jo en genial side, har ikke sett den før :)

endte opp med å kjøpe noe helt annet enn pappagave da, måtte bare ha ultralydbilderammen...ultrolig fin! de stakkars ultralydbildene mine har jo ligget og blitt slitt i mappa med helsepapirene mine, endelig kommer de til sin rett :)

tror jammen jeg har blinket meg ut noen julegaver til nevø og nieser her også...pappagaven får vente litt til :) var forresten et kjempefint lekepledd der også, som en kunne få trykt barnets navn fødselsvekt og lengde pluss dato på...utrolig fint! noe som en kan ønske seg etter fødselen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...