blond Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 .. og annet som ikke gjøres hver dag? Synes neglene til guttene vokser så fort, må klippes hver uke.
~~DoraDora~~ Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Ser over neglene når de dusjer, og klipper de når det trengs. De dusjer ca annenhver dag, så det følges nøye med
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Det tar mannen seg av her i huset. Han hater negler som begynner å bare vokse litt, så han er flink til å klippe de og sjekke de når han dusjer barna. Så hver gang jeg sjekker er alt helt fint. Kan telle på en hånd de gangene jeg har klippet neglene på barna våre..
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Storesøster biter neglene på fingrer og tær. Lillebror sine tar jeg når jeg kjenner det er vondt at han klorer meg.
blond Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2008 Slik er mine barn også, spesielt han minste! Trodde neglbiting var noe de drev med når de ble store.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Har ikke rutiner på det, klipper når de er lang. Eldstemanns tå negler ser jeg ikke så ofte, så de klipper jeg når det begynner å bli hull på sokkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå