Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke satsningsområder har barnehagen "deres" for 08/09?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg rett og slett ikke. Hva er satningsområdene i deres barnehage?

Skrevet

Skal på foreldremøte snart og foreldrene blir alltid oppfordret til å komme med forslag. Jeg bruker alltid å ha et eller annet å komme med, men nå er jeg tom. Forrige bhg år var det mattematikk, figurer m.m som var i fokus

Skrevet

I bhg til sønnen er det miljø som er det store feltet dem jobber med.. Så dem resirkulerer alt som kan resikuleres, dem har kjøpt inn kompost beholder. Mye handler også om å være med fra starten av, dem har egen grønnsakshage, hvor barna er med fra det å så til å høste og alt i mellom. Maten som går i kompoten blir til jødsel og jord som dem bruker i grønnsakshagen..

Det var litt av det dem holder på med...

Skrevet

Ettersom det er en friluftslivsbhg, så er jo alltid det et satsningsområde, hehe:)

Ellers er det språk, matte og motoriske ferdigheter:) Det har det vært de siste 3 årene:)

Skrevet

Miljø hadde jeg som forslag et år tidligere, men det ble avvist av personalet. De ville ikke ha grønnsakshage fordi den kunne bli ødelagt på kveldstid, og kompostbingen kunne tiltrekke seg mus/rotter så det ble heller ikke aktuelt. Synes ikke argumenteringen holdt helt mål jeg da, men tror nok deet må til en ildsjel blant de ansatte for å fokusere mere på miljø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...