Gå til innhold

Cherrox eller støvler med ullsokker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa trenger nok snart noen nye støvler. Det er ikke sååååå lenge siden vi kjøpte de forrige, men hun har vokst mye i sommer tydeligvis :o)

Cherroxer har vi ikke egentlig bruk for, har kjempegode vintersko/støvler.

Spm mitt er: Funker det å kjøpe et par støvler, som er så store i str at de passer greit med et par ullsokker nedi? (da fungerer de jo nesten som cherroxer), og så at de passer gjennom neste sommer for da brukes de jo uten ullsokkene :o) Kanskje de til og med passer neste høst og *krysse fingre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært varm med ullsokker og støvler... brrr....

Kan hun ikke begynne med vinterskoene istedet da?

Skrevet

Joda, men når det er øspøs regnvær nå før det eventuelt kommer snø så er erfaringen min at støvler er det eneste det går an å virkelig VASSE med.

Skrevet

Synes cherrox virker som varmer mer enn vanlige stvler med tykke sokker i. Synes det er best å ha et par av hver, jeg.

Skrevet

Ulempen med cherrox, er at de lukter noe helt grusomt etter en stund, om en ikke klarer å tørke dem inni.

Skrevet

Viking Thermo er supre vil jeg si, men støvler med ullsokk bli veldig kaldt dessverre.

Skrevet

viking thermo støvler vil jeg anbefale på det varmeste. De er myyye lettere en cherox, og de holder barneføtter varme. Min snuppe ELSKER sine, og vil ha samme hvert år. Til og med lik farge.

Skrevet

Cherox med ullsåle i.Da slipper en vondlukt da en kan ta ut å tørke sålen.Funker bra på mine jenter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...