Kjærlighet <3 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Både jeg og mannen min mente at testen i morrest var positiv. Begge strekene var like sterke. Men tok en til senere på deagen og da var test streken veeldig svak. Ifg bruksanvisningen skal test streken være like sterk eller sterkere om en venter eggløsning. Vil det da si siden test nummer to var så svak at jeg ikke venter eggløsning straks. Eller kan det være den var svak pga mer inntak av væske i forkant. den på morgenen ble jo tatt med morgen urin... Hmmm... aner jo ikke når jeg kan forvente eggløsning siden jeg ikke har fått tilbake mens etter fødselen enda... Blir nesten som å lete etter nåla i høystaken! :-) Hva tror dere? Kan den på morgenen i dag være positiv selv om det ikke slo ut senere på dagen? Og vil testen være positiv i morgen også om den virkelig var positiv i dag?! :-)
<3 N & M <3 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 ja den var nok positiv på morgenen... er derfor mange ikke får utslag på el testene sine. fordi det kan hende de har testet på feil tid på dagen. men du fant nok riktig tidspunkt å teste på
nr3 i mars Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Den var nok positiv da ja. På bruksanvisningen fra billigtester så står det at man kan teste når som helst på dagen. Dersom man ikke tester med morgenurin bør man begrense inntaket av væske i 2 timer. Jeg fikk positiv test i går, så da har vi IKM med 1 dags mellomrom :-) Jeg testet positivt på morgenen og på ettermiddagen, men i morges var den negativ igjen.
Kjærlighet <3 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Da satser vi på at jeg har eggløsning da :-) ønskenurk_4pp : Når har du ikm da? 15? Og jeg kan regne med at mensen kommer ca 16?! Sånn cirka hvertfall.... Om vi ikke fikk det til påførste forsøk da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå