Hikken Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Synes det var usedvanlig mye sutring, håndsluking og sikling i går (og nada soving natta i forveien), men det tok tid før det gikk opp for meg at det kunne være tenner på gang, hadde egentlig ikke tenkt at hun skulle få det heeelt ennå (2,5 mnd).. Nå har jeg i hvertfall kjøpt dentinox og bitering til lille sjef, håper det hjelper henne litt :-) De er ennå så små at de ikke engang kan kalles riskorn, men de er der ;-)
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Det er så koselig og stas med de første tennene! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå