DiddiDaddi Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Misforstå meg rett, jeg er så takknemlig og lykkelig over å være gravid, men de første månedene ble litt tyngre enn jeg så for meg. Sist graviditet var jeg i strålende form, merket ikke noe før første sparket, mens nå er det helt annerledes. Kvalm, kvalm og oppkast, konstant sliten men sover likevel dårlig, kjenner det tærer på kreftene nå. Går rundt som en zoombie på jobb, og gjør mitt beste for å ta vare på 1,5 åringen min. Puh, det er jo så verdt det, premien er fantastisk, men jeg håper intenst på bedre tider snart. Måtte bare sutre litt, mest av alt er jeg jo fantastisk lykkelig ) Flere som har det på samme måten?
Månefeen ♥ Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, skjønne deg godt Har det på samme måte. Kreftene begynner å forsvinne, og er sliten på jobben. Var over hodet ikke forberedt på at det skulle være slik. "graviditet er ingen sykdom" har jeg hørt så mange ganger før, så for meg at de som måtte sykemeldes osv overdrev. Jeg er glad i jobben´og har alltid gledet meg til å gå dit hver dag, men like før jeg ber om en sykemelding.. Har ikke noe imot å være dårlig, slapp og kvalm, men ikke moro å være dårlig på jobb (har mye med kunder å gjøre). Ja det er litt syting, men er veeeldig greit å høre at det er flere der ute
Lykkeligmammatiltre Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Helt enig, de første månedene ER tunge! Spesielt hvis man er kvalm og kaster opp, og ikke klarer noe, da blir man deppa! Gleder meg til noen måneder har gått ;o)
to_tette? Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 hei hadde det akkurat som deg, men etter 12 uker var formen pluttselig helt fin igjen denne gangen har jeg blitt "frisk" allerede, 9+4! Hurra Det blir helt sikkert bedre tider snart!
Lillemus&mamma'n Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har det sånn jeg også. Veldig kvalm, men kaster ikke opp. Supertrøtt- enkelte dager er jeg ikke ute av døra. Er 50% sykemeldt, og føler meg på en måte litt skuffa- det var jo ikke sånn det skulle være. Legen min sa da hun sykemeldte meg "For mange er første trimester den tyngste delen av svangerskapet"- ja, takk, sa jeg da. Sånn vil jeg ha det, om 1 1/2 uke er jeg i strålende form igjen og disse ukene her er glemt... Håper jeg får det som jeg vil ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå