Mamsemums Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 ... har forsøkt hardt å bli gravid nå i ca 1/2 år. Men denne pp hadde vi nesten ikke sex og ikke på beregnet eggløsning for det passet ikke så godt med fødsel i begynnelsen av juni. Og dermed så satt den gitt. Så da passer det vel med fødsel i begynnelsen av juni likevel:)
vill ha en 3a Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Åh, gratulerer masser! Det blir fint med vår bebi. Kanske september ær din besta "bli gravid månad".. Lycka till!
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Åj,grautulerer så myye kos deg med den voksende magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå