Gå til innhold

Lege på helsestasjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en følelse at leger på helsestasjoner ikke er de flinkest. Vi var til ettårskontor hvor jeg viste guttens storestå som var rød. Legen mente det var inngrodd negl.

Vi var så en tur på et privat legesenter i dag (neglen var fortsatt ikke blitt bedre), og legen så at neglen var deformert med sopp, og vi fikk vite hva vi skal bruke på tåen/neglen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener; ettårskontroll.

HI

Skrevet

Sikkert like forskjellig som andre leger. Min lege jobber litt på helsestasjon og han er veldig dyktig med barn. Det er faktisk veldig sjelden at små barn får neglesopp. Jeg trodde også at minsten hadde det, siden neglene faktisk fallt av, men var ingenting å bekymre seg over.

Skrevet

Er det ikke ganske sjelden at de har én fast lege på helsestasjonen? Her veksler de mellom flere, som alle har egen praksis ved siden av. Derunder min aldeles fantastiske fastlege, som er en dag i uka på helsestasjonen.

Skrevet

Legen på min helsestasjon er i hvert fall et merkelig vesen. Fullstendig uinteressert og sier ca 5 ord fra vi kommer til vi går. Har ikke så mye tillit til ham i alle fall, og skjønner ikke hvorfor han jobber med barn.

Skrevet

Jeg elsker legen på helsestasjonen.

Han har vært der siden jeg var liten, ekspert på barn og det vises i den enorme omsorgen han viser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...