tante grusom master of law Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Dermalogicaprodukter tilpasset min hudtype.
aomeg Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Hårkur med kamomille og hvit ingefær.Paul mitchells instant moisture daily treatment.Konge i håret, herlig på huden.En liten ert på en fuktig pad.Får kjempefin hud og sunne øyevipper =)
Harald Ripultfør Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 sminkefjærningsserviettene fra simple.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Babyolje. Fungerer mye bedre enn noen sminkefjerner jeg noen gang har prøvd. Fukt fjeset med varmt/lunkent vann, gni litt med babyolje og tørk av med en myk fuktig klut. Evt. ta det i dusjen
Axus' girlfriend Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 For øye-sminke bruker jeg natursan babyolje - funker som gull. fjerner mascara lett som bare det, og det gir fuktighet rundt øynene. blir lett litt øm og rød av andre sminkefjernere.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 jeg bruker en temmelig feit ansiktskrem
PrettyPink Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Mary Kay oil-free make-up remover og MK 3-i-1ansiktsrens og krem.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Asan intimvask. Den fjerner all sminke )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå