Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er så dritt lei. LEGG DRITTEN HER OG SPAR OSS ANDRE!!!! Debattene her blir til tider bombadert med Anonym som slenger dritt til disse to nickene. LEGG ALL DRITTEN HER SÅ SLIPPER VI ANDRE SOM ØNSKER Å DEBATTERE PÅ ET NORMALT PLAN Å TA DEL I DERES OPPHENG, DRITTSLENG OG FRUSTRASJON!!! Jeg gif faen i hvilken slengbemerkninger yppert har gjort og hva slags piller angelica går på, SÅ jeg ønsker å ha et anonymforum uten å lese om disse to nickene. Fyr løs og hold det her. TAKK
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 hihihihi Gjerne det, men da må også de to sjefskalkunfittene flytte fra dib for det er så fristende å svare når man ser at en av dem har lagt ut noe dritt=)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Da må angelica ligge fra sykehus senga med lårbrudd og pc etter å blitt påkjørt i helgen.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Det er nesten litt festlig å se hvor opptatt folk blir av to mennesker som ikke har gjort stort annet enn å oppføre seg som fjortiser med dårlig oppdragelse her inne
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Festlig, ja i starten. Nå begynner det å ligne en nick forfølgelsesfrelse her inne. Like kjedelig å lese hver gang og bryr meg midt i baken. Vil også tilføye at anonyme er like mye i fjortiser med en del innlegg og tråder. Samt denne og jeg forstår ikke hvorfor jeg svarer. En gang må være den første kanskje, da denne forelskelsen over disse to har vart en vanvittig lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå