Gå til innhold

Mailadresse til nav om spørsmål om diverse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om de har dette? Finner bare mailadresse for tekniske ting osv... ikke noe på spørsmål om foreldrepenger, fedrekvotespørsmål osv.... Får liksom aldri tid å stikke innom kontoret for å spørre dem! Og tlf tar såå lang tid!!

Hadde blitt glad om noen vet om en slik mail adresse!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[email protected] eller gå inn på nav.no og velg fanen der det står "kontakt oss". Skriv så inn din kommune eller postnr for å få mail adresse til ditt lokale nav senter.

Jeg sendte mail til nav, men fikk ikke noe svar. Håper du får mer response. Lykke til.

Skrevet

Takk!! :)

Skrevet

Jeg gjorde dette, sendte maio fordi jeg var veldig usikker på ting og tang siden jeg er student og bare har en deltidsjobb osv. Fikke til svar at jeg kunne lese på sidene deres, eller gå på info møte. Så derfor ringte jeg til NAV for å få litt hjelp, men der bare ramsa de opp ulike datoer for når det skulle være infomøte. Jeg holdt på å klikke. Var liksom ting utenom det som står på internett som jeg trengte å vite.

Skrevet

Det beste er faktisk bare å møte opp til åpningstid og stille seg i kø til en saksbehandler! Det gjorde jeg og fikk god hjelp!

For ringe kan man bare drite i ihvertfall!!!

Skrevet

Hei!

Min erfaring med Nav er ikke bare god... Å sende epost til nav er helt håpløst, sist jeg gjorde det brukte de over fem uker på å svare, og da hadde jeg purra på dem flere ganger i tillegg til at jeg hadde ringt og spurt om de bruker epost-systemet sitt i det hele tatt.

Vil du skrive epost til dem med alt du lurer på, så lønner det seg å ringe først selv om du blir sittende lenge i kø og be om å få en konkret person du kan skrive til som har greie på foreldrepenger etc.

Evt. ringer du ned og bestiller time, det kan være like greit som å møte opp personlig og stille seg i kø. Forklar bare kort hva du er ute etter og avtal time. Etter lang tid i kø kan det hende de bare bestiller time til deg en annen dag fordi de har fullt opp med andre eller ikke har nok folk på jobb...

Dette skal Nav gjøre for deg, begynner de å prate om fellesinfo og nettsidene sine så si at det ikke er godt nok at du ønsker å komme til en time med en du kan prate med og stille spørsmål til. De har folk ansatt for å ta i mot alle som ønsker en samtale.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...