Nora Liza Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg kom på at jeg ikke har spist snop på evigheter, måneder faktisk, og jeg kan søren meg ikke komme på en eneste ting! Dette må bøtes på øyeblikkelig! Hva er godt blant godt for tiden? Gi meg navnet eller en sabla god beskrivelse så kan mannen ta det med seg hjem fra butikken i kveld. Gi en stakkars snopesyk kvinne en hånd! :-)
Nora Liza Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2008 Og først nå kom jeg på hvor ironisk dette innlegget så ut med mitt nick under. ;-) Men jeg ER snopesyk! Nicket mitt er Ella Karamella fordi jeg var sykelig opptatt av karameller under graviditeten. :-)
BergensMamma18 Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Vanlig melkesjokolade. Ha den i kjøleskapt litt så den blir kald og hard:-) naaaaammmm...Nå fikk jeg jammen lyst på sjokolade:-)
hva skal barnet hete? Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Min svakhet er minde fudge. Du får den i løsvekt (smågodt) på bl.a bunnpris. Skummelt godt altså!!!!!!!
Gjest -<<- Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Dream yoghurtiskrem med mint og sjokolade. Som de nesten ikke har i noen butikker. Og lakrisbåter.
Nora Liza Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2008 Åh, den isen hørtes deilig ut! Hvorfor pokker nevner du noe som er vanskelig å få tak i da, kvinne?! Men si at vi var veeeldig optimistiske, hvilken butikk ville du letet i?
Gjest -<<- Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har kommet over den på Coop av og til, og på Ultra og Centra har den jo. Tror jeg har sett den på Meny også. Jeg liker at den er litt utilgjengelig, for da kan man tenke at det i seg selv er en god grunn til å kjøpe den når den først dukker opp. =P De har en nesten like god mint-iskrem på Deli de Luca, om du holder til i Oslo. Men den er ikke helt der oppe, og koster dobbelt så mye.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 enig med pila!! den isen er sååå god.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Så den er god den mint isen?e har den i fryseren,men har ikke åpna den ennå:)kjøpte den forresten på rema om d hjelper:). Ellers er bountysjokolade,smash,M,den nye guleposen fra nidar,dreamisen med nøtter og karamell:)
Piken på landet Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Walters mandler eller Yade trippelsjokolade.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Åhh, den er god ja:) Her selger de den på coop mega
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er svak for smash og walters mandler for tiden....:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå