Gå til innhold

Jeg har så mensmurringer/smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men var på UL i dag og alt ser fint ut.

Noen andre som opplever "menssmerter"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.

det kalles "voksesmerter" og er egentlig et godt tegn, fordi livmoren din vokser og gjør plass til babyen!!

eneste som er litt kjipt, er jo at når det er MENSsmerter, så kan en ta en pille og sove det bort. det skal du jo helst ikke nå. men en varmeflaske på magen og en i korsryggen gjør underverker!!

Skrevet

Kjekt å vite. Hadde ingen slike i første svangerskap, men nå er de der konstant.

Skal prøve varmeflasker jeg og :)

Skrevet

Jeg har og murringer...våkner om natta av at det er vondt i magen...di eneste plagene jeg har enn så lenge..

Skrevet

Samme her, masse murringer! Synes det er litt koselig egentlig, kjenne at det vokser og gror tidlig. 8+1 idag. De har pleid å komme om kvelden, nå kjenner jeg det om dagen også. Siste dagene har det vært ekstra "ille" på kveldene

Skrevet

Hadde sånne veldig i begynnelsen jeg også, klarte ikke legge på magen og klarer ikke å ha noe stramt over magen. Nå har det avtatt litt og da blir jeg med ett bekymret, er nemlig bare i uke 9.

På den andre siden hadde jeg ikke sånne murringer med nr 2 i det heletatt.

Skrevet

Har også "menssmerter"(ganske kraftige).. Kommer et par ganger i løpet av dagen. Var hos legen, han mente det ikke var noe galt. Men kan ikke noe for at jeg begynner å tenke på ALT som kan være galt.. Er så leit.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...