Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Har gått igjennom klærne vi har kjøpt/arvet idag, og det var mye mer enn jeg trodde gitt! Høres dette ut som en grei graderobe til frøkna kommer? Er det noe dere synes vi burde ha mer av, eller noe som mangler? Vi har: (Alt er i str 50/56) 16 Body'r 7 Pysjer 4 Sparkebukser 5 Jakker 5 Bukser 7 Luer 4par Votter uten tommel 13par sokker. 2 Utedresser/kjøredresser. Hjelp en frustrert førstegangsfødende som er redd hun ikke har nok av alt nå!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Høres greit ut... Får du gulpeunge, så trengs det sikkert... Strømpebukser??
Babyønske �� Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, tror du har rikelig jeg. Setter en knapp på at du ikke får brukt alt til og med. Er litt shoppegal selv, men så mye som deg kommer jeg ikke til å ha i de minste størrelsene. Er så og si ferdig med str 50, og har 6 bodyer(ull og bomull), 2 sparkebukser, 1 hel dress, 1 pysj, 2-3 par sokker. 1 jakke i velour, 2 strikkejakker(0-3 mnd, så stor i str), 1 lue i velour, 2 strikkeluer, 1 pysjamas. Har omtrent like mye i 56, og satser på å overlappe de str litt. Alt dette er i hvitt/nøytral farge, men fikk vite kjønn(gutt) på 3D denne uken, så regner ganske sikkert med at det blir noe mer i blått i tillegg. En fordel med at du har så mye er at du omtrent slipper klesvask de første ukene :-)
temine Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Dette synes jeg var myyyyyye!!!!! I motsetning til deg har jeg 8 bodyer i de str, men jenta mi gulpa ikke sist, om knerten gjør det må jeg nok handle inn noe mer. Eneste jeg ville lagt til er ett par strømpebukser...kjekt å ha når man skal ut, for sokker har det med å gli av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå