Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 En sånn en har jeg aldri oppsøkt, men det har hendt at jeg har vært hos gynekolog. Hadde gu en gang i året frem til jeg traff han jeg er gift med, men etter det har det bare vært ca hvert tredje år for celleprøver og sånt.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Beklager, mente ikke å være slem! ; )
Gjest -<<- Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Et par ganger i året. Men sånn generelt er anbefalingen en celleprøve hvert tredje år, enten du vil ta den hos fastlege eller gynekolog - og ellers etter behov.
blirjegsnartmamma Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 altfor sjelden.. Men har forsett om å komme meg dit 1 gang i året.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Hvert tredje år for celleprøve, ser ingen grunn til å gå oftere når en har en fast partner så man ikke trenger sjekke for kjønnsykdommer.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 hmmm aldri sist gang er 14 år siden jeg tok en celleprøve, ellerst tok jeg en clamydiatest da jeg var gravid forrige år. jeg går da virkelig ikke til legen før noe er på vei til å falle av/ut!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 hehe... anonym 17.18. den var faktisk morsom :-) jeg går til fastlegen da, men er der alt for skjeldent. kanskje vært 2-3 år.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg var aldri hos gynekolog før jeg ble gravid..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Bruk retteprogrammet ditt så det går an å lese det du skriver og skjønne hva du mener! Det er jo fordelen med å skrive på pc.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Har vært i Åre, men så ingen gynikolåg der...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Dere to anonyme!!!!!!!! Back off!!!!H*****s kjerringer!!!!!!!! Hun har dysleksi for svarte!! (Tuller hun med innlegget,så greit nok)Likevel er det sinnsykt stygt av dere og komme med sånt dritt!!!!!! Hilsen ANONYMUS!!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #15 Skrevet 4. oktober 2008 "Ambisjoner om å komme meg dit oftere". Forstår meg ikke på folk altså. Ingen grunn til å gå til GU oftere enn hvert 3. år hvis man ikke har symptomer eller har byttet partner
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. oktober 2008 #16 Skrevet 4. oktober 2008 jo det er vits i om man har nære familiemedlemmer som har hatt kreft i eggstokkene så skal man dit en gang i året. også kan det jo godt hende at folk skifter partner oftere en de er der da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå