Gå til innhold

Utdrivelsesfasen..Hvor lenge kan den vare??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne fikk baby i går.Ho sier ho trykka konstant i 2 timer..

Trodde ikke de hadde lov å ligge så lenge før de satt andre hjelpemidler til verks??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig forskjellig. Jeg lå og med pressrier i over 2 timer og det føltes fryktelig lenge!

Ei venninne som fikk på juli lå faktisk nesten i 5 timer og presset! Trodde ikke det var lov i allefall. Det hørtes helt forferdelig ut! Da fikk hun hjelp.

Men med min nr 2 hadde jeg bare en pressri så var han ute :)

Så tror det er veldig forskjellig, og tror det varierer litt fra sykehus til sykehus og jeg

Skrevet

Min varte 13 min. Førstegangs... Aner ikke hvor lenge den skal vare. Er nok individuelt ja... HUff, 5 (!!) timer...

Skrevet

I følge mine bøker (har aldri født selv) varer som regel selve utdrivelsesfases i inntil en time.

Skrevet

Jeg presset i 2 grusomme timer. nekter å ligge så lenge denne gangen. Han var stjernekikker så litt vanskligere å få ned. Ble tatt med sugekopp til slutt

Skrevet

Litt over 2 timer. Skev ansiktsfødsel var grunnen. I tillegg var han breiskuldra og for stor for lille meg.

Håper jeg ikke må lide like mye denne gangen...

Skrevet

Når jeg var førstegangs var den på 40 min- selve fødselen varte i 4 timer c",)

Skrevet

Jeg hadde pressrier i 30min, men trykket bare siste 15min av det.. .merka det rett og slett ikke.. totalt var fødsel 3,5time

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...