Miaria. Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Ei venninne fikk baby i går.Ho sier ho trykka konstant i 2 timer.. Trodde ikke de hadde lov å ligge så lenge før de satt andre hjelpemidler til verks??
zavanna Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Det er veldig forskjellig. Jeg lå og med pressrier i over 2 timer og det føltes fryktelig lenge! Ei venninne som fikk på juli lå faktisk nesten i 5 timer og presset! Trodde ikke det var lov i allefall. Det hørtes helt forferdelig ut! Da fikk hun hjelp. Men med min nr 2 hadde jeg bare en pressri så var han ute Så tror det er veldig forskjellig, og tror det varierer litt fra sykehus til sykehus og jeg
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Min varte 13 min. Førstegangs... Aner ikke hvor lenge den skal vare. Er nok individuelt ja... HUff, 5 (!!) timer...
"Liten" lykke Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 I følge mine bøker (har aldri født selv) varer som regel selve utdrivelsesfases i inntil en time.
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg presset i 2 grusomme timer. nekter å ligge så lenge denne gangen. Han var stjernekikker så litt vanskligere å få ned. Ble tatt med sugekopp til slutt
Plutselig_gravid Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Litt over 2 timer. Skev ansiktsfødsel var grunnen. I tillegg var han breiskuldra og for stor for lille meg. Håper jeg ikke må lide like mye denne gangen...
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Når jeg var førstegangs var den på 40 min- selve fødselen varte i 4 timer c",)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg hadde pressrier i 30min, men trykket bare siste 15min av det.. .merka det rett og slett ikke.. totalt var fødsel 3,5time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå