Gå til innhold

Nintendo til 6 åring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 6 som ønsker seg dette til jul. Er det en spesiell type til jenter, el er det samme til begge kjønn? Noen som er bedre enn andre? Og hva ligger det på i pris sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du sånn lite? Nintendo DS.

Det er samme for gutter og jenter...men har de i flere farger; grå, svart, hvit, rosa, rød, blå...Så her er det bare å velge;) Ellers er det vel spill som gjerne er typisk jente eller gutt... Jenter vil gjerne ha high school musical o.l., mens gutter gjerne har pokemon o.l.

Har 2 gutter selv, og de spiller mest ulike super mario spill, og jenter som er på besøk liker også disse godt! Noen av de "jente-spillene" kan være både vanskelige og komme inn i...og kan bli litt kjedelige i lengden (det er jo min mening da...).

Koster rundt 1300,- for selve nintendoen, spillene ligger på 300-500,- per stk. Så koster jo litt,men... Kjekt for barna (...og oss voksne når vi vil "leke" litt)

Skrevet

Vist det er ds du mener så koster de mellom 1100 og 1300, og finnes i flere farger, datteren min på 6 år har den i lyserosa, den fikk hun til jul da hun var 4 år, og det har og er veldig populært her i huset.

Har litt forskjellige spill som feks nintendo dogs, franklin, super mario, jordbær mathilde. Finnes mange andre spill også som passer veldig bra til jenter

Skrevet

Kjempe flott. Det er de jeg mener Tusen takk. Mormor vil kjøpe nintendoen, så kan vi kjøpe noen spill til jul... :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...