Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i rockekonserter, og bruker å være på 5-10 konserter i året. I år har jeg droppet å gå på konsert, siden jeg er gravid. Til helga spiller mitt favorittband gjennom 21 år, TNT i byen. Jeg har mer enn mindre bestemt meg for ikke å gå, for jeg synes musikken er høy, og jeg tåler ikke å stå så lenge i gangen. Nå har jeg fått tilbud fra vokalisten i bandet om gratis inngang og mulighet for å stå ved siden av scena. Det hadde vært stort.

Så er spørsmålet: Skal eller skal ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig må du gå ! Jeg var på Michcael Jackson konsert når jeg var gravid og det var stort :) Satt meg ned litt når jeg ble sliten jeg, og da gikk det fint.

Klart er du høygravid kan det velbli en smule slitsom....

Jeg jobbet som Dj når jeg fikk førstemann, så da var det livat i magen da :) Jobet helt til jeg var 7 mnd på vei, og syns det gikk helt fint.

Føler du at du orker, må du jo gå på TNT :) Knall musikk det da :)

Skrevet

det synes jeg du absolutt skal gå på! kanskje kan du få ordnet så du får en klappstol å sitte på hvis du blir for sliten? har gått på mange konserter mens jeg har vært gravid, var blant annet på Iron Maiden i sommer, da var magen allerede ganske stor :) gikk fint det!

Skrevet

Bare gå!!!!!!!!!!!! :)

Ta med en ekstra litt tykk genser, som du kan knyte rundt live om barnet i magen tar helt av pga den høye lyden! :)

Skrevet

Jeg går på konserter......siste konserten jeg var på var i uke 20 på Seigmen da de spilte i Operahuset, gikk kjempefint. Nå er jeg 33 uker og vet ikke åssen tasse hadde tatt det nå, men ville prøvd meg på en konsert hadde jeg vært deg og orket.

Skrevet

GÅ!!! Selvsagt skal du gå!!! jeg var på masse rock- og metalkonserter da min 2-åring lå i magen. Faktisk en TNT-konsert også, hvis jeg ike tar helt feil!!!! Den siste var vel Jorn på Rockefeller 6 dager før jeg fødte! Og da var musikken HØØØØY!!!! Da hadde jeg med meg en sånn tur"krakk", sånn liten en man kan slå helt sammen. Fikk a den med inn da de så jeg var høygravid he he. Gikk supert!!! Og vesla mi har INGEN varige men av det - hørsel og alt er så bra som det skal være og vel så det. OG hun er veldig glad i musikk ;) Kommer til å gå på konserter denne gangen også, hvis det kommer noen jeg vil på (er noen før jul da, men da er jeg ikke langt på vei)..

GÅ GÅ GÅ!!!! Hehe....

Skrevet

Selgfølgelig skal du gå?!! Bare kos deg du!!

Skrevet

Nupsi; Jeg misunner deg hardt og lenge!!!!!!

Jeg ville SÅ på den konserten!

Barnet ditt får nok god musikksmak i allefall! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...