Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Når du klarer å leve med feilene hans, uten å ønske å forandre ham, da er han den rette for deg
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 God gammeldags "gutt felling" vil jeg påstå, og som nevnt, hvis man kan leve med feila uten å forandre for mye i hvertfall, mindre justeringer er som oftest nødvendig ;-)
blirjegsnartmamma Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Signerer de to andre her! Når man ser feilene (for det har vi alle), men klarer å leve med dem uten for stor trang til å endre på dem! Man er jo ikke like forelsket hele tiden, men at man fra tid til annen får tilbake litt sommerfugler synes jeg også er et godt tegn
Pappalille Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Hmh, ikke et enkelt spørsmål å svare på fordi jeg tror det er veldig individuellt. Jeg for min del bare visste det. Gut feeling som tidligere nevnt. Men det å ikke ønske å endre på noe, men leve med et menneske på godt og vondt som han/hun er tror jeg er et godt tegn =)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Hvis du ikke kan tenke deg å bli gammel uten han, kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå