Cassie09 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Om tirsdagen var jeg på ultralyd, kall meg gjerne trangsynt eller dum, men at det skulle være noe unormalt med baby'sen min, hadde jeg ikke ofra en tanke på før ultralyden. Det var rett å slett ikke i mine tanker. Det var ikke alvorlig i det heletatt, det kan fikses når ungen kommer ut, men det var likevel et sjokk å få høre at den lille var klumpfot.Ho forklarte det med at sjølve foten var innoverrotert, men på lappen står det klumpfot. så i morgen bærer det inn til Ullevål, for nærmere titt på foten. Det tok litt tid før jeg orka skrive det her. Det er utrolig å hvor mye en sann sak går innpå en... Ville bare dele dette med dere jeg :-) Fortsatt god kveld:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg skjønner reaksjonen din godt jeg, spesielt hvis du ikke var forberedt på at noe kunne være "unormalt". Har sikkert blitt frustrert og fortvilet jeg også men det går nok over når du får summet deg og kommer deg over sjokket. Heldigvis er det jo en liten sak, en bagatell sett i det store sammenheng:) Jeg skal på ultralyd på tirsdag og er kjempenervøs. Har ingen grunn til å være nervøs men ser for meg alt som kan gå galt gå galt. HUff huff.
Cassie09 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Ja, ikke sant. Er jo ikke store saken, i forhold til andre. Det gå nok kjempe bra på ultralyden for deg:) Hører vel litt med det å være litt nervøs:) Grugleder seg liksom :-) Vi jenter er flinke til å se for oss det værste tror jeg:) Du får ha lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Takk skal du ha:) Og lykke til du også , i morgen og videre i svangerskapet:)
Giinaღ Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Ei venninne av meg fikk samme beskjed som deg på ultralyd med sin første gutt. Hun sa akkurat det samme som deg, at selvom det er en "lett sak å fikse" så var det et som et sjokk at noe kunne være galt med hennes barn liksom. Så jeg forstår deg godt. Du får se det positive på det, at nå vet du om det så da er du godt forberedt til han kommer ut Har iallefall gått veldig bra med foten til min venninnes sønn. De var veldig flinke til å trene mens han var veldig liten, så tror han er så god som 100% nå Du vil nok få full informasjon om dette videre. Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå