Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Blei strippa i dag. Hadde 2 cm åpning og alt var veldig modent. Ho kjente hodet til ungen godt, det lå langt nede og det kom en del blod. Har menssmerter og vondt i korsryggen nå. Men det er kanskje vanlig etter stripping? Uten at det trenger å være tegn på fødsel? Hvor lenge etter stripping førte det til fødsel? Er i tillegg 2.gangs fødende og har også hatt igangsettingsakupunktur i dag.
tullemimor Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 min erfaring: når jeg venta nr 1 så endte det med 3 netter m maserier og fødsel dagen før termin nå venter jeg nr 2 og har blitt strippa 2 ganger, med en ukes mellomrom, og eneste tegna denne gangen er litt mensmurring og nå endelig litt slim (3 dager etter strippinga) nå er jeg 2 dager over termin. hadde inderlig håpet på samme effekten som sist, men det lar vente på seg men som JM sa til meg, første fase (tror det er 0-3cm)kan gå mye fortere og uten merkverdig besvær når man er flergangs fødende. den mensmurringa evt slim og blod etter stripping er helt vanlig og tegn på at det modnes oppi der så jeg håper bare på å våkne i natt med rier som tar seg opp og at fødselenmagisk er igang lykke til anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå